§1. Ogólne informacje
- Forum jest przede wszystkim stworzone dla użytkowników, jak i gości. Każda osoba może wypowiadać się w każdym dziale, jednak po wcześniejszej rejestracji. Rejestracja jest oczywiście darmowa. Użytkownik ma prawo wypowiadać się na tematy, którymi się interesuje. Może zakładać nowe tematy jak i pisać posty w już istniejących. Może także 'moderować' w pewien sposób forum poprzez zgłaszanie raportów postów. Nazwa użytkownika nie może być wulgarna, obraźliwa dla osób trzecich bądź niezgodna z polskim prawem.
Wszystkie informacje zawarte w naszej bazie danych, czyli e-mail, podpis, nazwa użytkownika, sposób kontaktu nie będzie wykorzystywany przez osoby trzecie. Użytkownicy drogą mailową informowani będą o nowościach na naszym forum bądź stronie.
§2. Ogólne zasady
- Zabrania się posiadania więcej niż jednego konto na forum. Każde kolejne konta będą banowane automatycznie przez system.
- Nie zmieniamy tematu dyskusji!
- Wszystkie problemy techniczne prosimy zgłaszać administratorowi głównemu (Dx2).
- Nie załatwiamy spraw prywatnych w temacie dyskusji, takie posty będą kasowane, a użytkownicy będą karani ostrzeżeniem.
- Nie używamy słów niecenzuralnych, obraźliwych.
- Nie obrażamy ludzi innej rasy, wyznania, orientacji seksualnej, mających inne zdanie niż my.
§3. Pisanie postów i tematów
- Prosimy o nieużywanie wielu znaków specjalnych tj. "?", "!", "."(maksymalnie 3), ";", "/", i innych.
- Zakazane jest pisanie slangiem "blogowym" -- "aSSi Pl".
- Staraj się dobrać dobry dział do twojego tematu – nie pisz 'gdzie popadnie'.
- Jeśli nikt nie odpowie na twój temat, a w nim zawarty jest problem, nie pisz np.: "To nikt nie wie??".
- Jeśli chcesz coś dopisać do tematu i twój post jest ostatni - edytuj go! Zamiast pisać nowy post.
- Nie pisz dużymi czcionkami bez takiej potrzeby.
- W treści postu staraj się być precyzyjny, tak by inni użytkownicy mogli Cię zrozumieć.
- Zanim napiszesz jakiś temat proszę poszukaj najpierw na forum poprzez funkcje szukaj, czy nie istnieje już taki temat, by go nie dublować.
Jeśli tam nie było satysfakcjonującej odpowiedzi - dopisz się do niego! - Nie wstawiaj w postach bardzo dużej grafiki, nie chcemy, aby forum zamieniło się w choinkę naładowaną dużą ilością niepotrzebnej grafiki, wklejaj linki do miniaturki obrazka.
- Nie wyśmiewaj się słownie z osób, które zadają pytania oczywiste dla ciebie. Dla nich jednak mogą nie być takie oczywiste.
- Jest to forum, na którym piszemy w języku polskim, apelujemy o używanie znaków interpunkcyjnych, przestrzeganie ortografii jak i składanie poprawnych gramatycznie zdań. Chcemy, aby każdy mógł spokojnie przeczytać post, który go interesuje, zamiast domyślać się, co autor miał na myśli.
§4. Prawa, kary użytkowników
- Moderator ma prawo:
- Zażądać zmiany nazwy tematu,
- Zmienić treść postu użytkownika, jeśli zawierała treści niezgodne z regulaminem forum, bądź z polskim prawem.
- Dopisywać swoje notatki do postu.
- Zablokować temat całkowicie, jeśli był niezgodny z regulaminem bądź czasowo w celu konsultacji z zakładającym taki temat.
- Dać ostrzeżenie użytkownikowi.
- Autor tematu bądź postu może:
- Zażądać wyjaśnienia, dlaczego temat został zablokowany.
- Zażądać wyjaśnienia dlaczego dostał ostrzeżenie, jeśli nie będzie się zgadzał z moderatorem, może napisać do administratorów.
- Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin, polskie prawo bądź netykietę będą otrzymywali ostrzeżenia, a następnie bana permanentnego. Ostrzeżenie można również otrzymać za zniewagę moderatora, administratora bądź innej osoby. Karane jest również zachowanie prowadzące do skłócenia użytkowników forum.
- Decyzję o zablokowaniu dostępu do forum (ban) podejmuje administrator na wniosek moderatora, bądź użytkownika forum.
- Również kolejne konta osoby zbanowanej będą banowane bez żadnego uprzedzenia przez ekipę forum.
- Ostrzeżenia przyznawane są za:
- Nieprzestrzeganie regulaminu.
- Nieprzestrzeganie netykiety.
- Nie branie pod uwagę, reakcji moderatora, administratora.
- Użytkownik może wysłać maila w celu uzyskania ponownego dostępu do konta na adres mailowy administratora, wniosek będzie rozpatrywany przez wszystkich administratorów forum jak i moderatorów.
- Maksymalna ilość ostrzeżeń to trzy, po tej liczbie użytkownik jest banowany automatycznie.
§5. Emblematy, sygnaturka
- Emblematy
- Na forum możemy zamieszczać jedynie obrazek o maksymalnych wymiarach 120x120, oraz dopuszczalnej wadze 10kB, który nie jest związany z pornografią, erotyką i nie narusza praw osób trzecich. Prosimy o nie duplikowanie emblematów ;-)
- Sygnaturka
- Podpis może zawierać 3 linijki tekstu bądź jedną grafikę o maksymalnych wymiarach 450x100. Zabrania się używania obraźliwych słów i znieważania ludzi.
§6. Postanowienia końcowe
Regulamin forum dyskusyjnego musi być respektowany przez użytkowników, jak i przez samych moderatorów, administratorów. Kopiowanie regulaminu całego, bądź w częściach jest całkowicie zabronione. Wszystkie odwołania do tego regulaminu prosimy składać do administratorów. Redakcja forum ma prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie i poinformowaniu o tym użytkowników w ciągu 7 dni po tym fakcie!
- Rejestrując się na forum dyskusyjnym, akceptujesz regulamin!